توسعه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۶۵۰۷۹ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بر ضرورت همکاری مناسب و تعاملات دوجانبه تاکید کرد.
توسعه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست هم اندیشی با مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند ضمن تشریح ظرفیت های جهاددانشگاهی، به همکاری مناسب و تعاملات دوجانبه تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و درمانی، خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری های مشترک جهاددانشگاهی با توجه به شبکه بسیاری گسترده در سطح کشور با شرکت های پالایش نفت، تاکنون پروژه های متعددی در حوزه صنعت نفت انجام شده است.

مهندس مجید رجبی مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در ادامه از همکاری مشترک با جهاددانشگاهی استقبال کرد و خواستار بازدید از روند فعالیت های حوزه های مختلف این نهاد شد.

وی افزود: این شرکت یکی از مهمترین پالایشگاه نفت کشور است و محصولات اصلی نفت خام سنگین میادین نفتی دیگر را به گاز، گاز مایع، بنزین خام، نفتای مخلوط، نفت سفید و نفت گاز تبدیل می کند.


نظر شما :