رئیس جهاددانشگاهی خبر داد:

راه‌اندازی پردیس مشترک فناوری‌های نرم در استان مرکزی

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۳ کد : ۶۵۰۹۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه، پردیس مشترک فناوری‌های نرم در استان مرکزی راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی پردیس مشترک فناوری‌های نرم در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی؛ جهاددانشگاهی استان مرکزی و پارک علم و فناوری استان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری‌های مشترک، ایجاد پردیس‌های تخصصی به منظور توسعه اکوسیستم فناوری نرم و صنایع فرهنگی منعقد شد.

جهاددانشگاهی در ابتدای فعالیت خود تلاش کرده تا کارهای زمین مانده کشور را تکمیل کند

دکتر حسن نائینی مسلمی، رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: جهاددانشگاهی در ابتدای فعالیت خود تلاش کرده تا کارهای زمین مانده کشور را تکمیل کند.

وی افزود: یکی از مسائل مهمی که برای کشور با اهمیت است، حوزه هنر و فرهنگ است که نهاد جهاد دانشگاهی چندین سال است که در حوزه‌های صنایع نرم وارد شده است و در این راستا  پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی را راه‌اندازی کرده است.

مسلمی نائینی حمایت از هنرمندان و صاحبان ایده در حوزه‌های فرهنگی را از ماموریت‌های این پارک ذکر کرد و گفت: با این حمایت‌ها برخی از طرح‌های حوزه فرهنگی تبدیل به محصول شده‌اند و برخی از آنها در این نمایشگاه عرضه شده است.

استان مرکزی یکی از استان‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی است

رئیس جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا با بیان اینکه این پارک یک پارک ملی است و نیاز است تا شعباتی در کشور داشته باشد، یادآور شد: یکی از شعبات این پارک در استان مرکزی تاسیس خواهد شد. استان مرکزی یکی از استان‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی است.

مسلمی نائینی امضای این تفاهم‌نامه سه جانبه را در راستای این هدف ذکر کرد و افزود: این تفاهم‌نامه میان رئیس پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی منعقد شده است.

کلید واژه ها: پارک ملی علوم فناوری فناوری نرم صنایع فرهنگی


نظر شما :