مخلص الائمه:

جهاددانشگاهی ارتباطات خوبی با دولت و استانداری مرکزی دارد

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۴ کد : ۶۵۱۲۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی ارتباطات خوبی با دولت و استانداری استان مرکزی دارد، تصریح کرد: این استان رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی کشور را دارد و افتخاری برای ما است که از امروز در سبد متنوع تولیداتمان، صنایع فرهنگی را نیز بیفزاییم.
جهاددانشگاهی ارتباطات خوبی با دولت و استانداری مرکزی دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ، گفت: جهاددانشگاهی ارتباطات خوبی با دولت و استانداری استان مرکزی دارد. این استان رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی کشور را دارد و افتخاری برای ما است که از امروز در سبد متنوع تولیداتمان، صنایع فرهنگی را نیز بیفزاییم. 

وی ضمن اشاره به اینکه در هفته آینده افتتاحیه مجتمع اصحاب و هنر و رسانه را در استان داریم، افزود: یکی از بخش‌های چهارگانه این مجتمع به شرکت‌های نوآور و فناور در حوزه رسانه است که جهاددانشگاهی نیز نقش خوبی در این رابطه دارد.

استاندار مرکزی یادآور شد: دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی در حوزه رونق فرهنگی داشته است و با توجه به مشکلات و جنگ ترکیبی که سال گذشته رخ داد، شواهد نشان می‌دهد که دولت در این امر نیز موفق بوده و امثال این تفاهم‌نامه و اقدامات پیوست آن کمکی برای رونق بیشتر فرهنگ در کشور خواهد بود.

گفتنی است؛ در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، پارک علم و فناوری استان مرکزی و جهاددانشگاهی استان مرکزی به‌منظور افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی برای ایجاد پردیس‌های مشترک در راستای توسعه اکوسیستم نرم و فناوری به امضای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو؛ دکتر محمدعلی داستان دیزناب و دکتر محسن مرادی رسید. 

کلید واژه ها: استان مرکزی جهاددانشگاهی صنایع فرهنگی


نظر شما :