با تدریس عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی؛

کارگاه آموزشی "آشنایی با روش‌های بازاریابی و بازرگانی گیاهان دارویی" در خنداب برگزار شد

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۱ کد : ۶۵۲۰۴ معاونت پژوهشی تاپ خبر
کارگاه آموزشی آشنایی با روش های بازاریابی و بازرگانی گیاهان دارویی با نگاه بر تاثیر آن بر اقتصاد منطقه خنداب با تدریس عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد.
کارگاه آموزشی "آشنایی با روش‌های بازاریابی و بازرگانی گیاهان دارویی" در خنداب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در راستای اجرای الگوی کشت و توسعه اشتغال روستایی، کارگاه آموزشی آشنایی با کشت و بازاریابی و فروش گیاهان دارویی با همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی و جهاددانشگاهی استان مرکزی و با حضور کشاورزان و علاقمندان  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شهرستان خنداب برگزار شد.

این دوره آموزشی با حضور دکتر دهقانی عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار و در این دوره کشاورزان با کشت گیاهان دارویی و راهکارهای عملی بازاریابی و فروش آنها آشنا شدند و برنامه ریزی جهت تداوم این دوره ها و هماهنگی جهت کشت گیاهان دارویی توسط متقاضیان انجام شد.

بر اساس این گزارش؛ در این دوره مقرر شد آموزش های عملی و تئوری توسط جهاددانشگاهی و جهاد کشاورزی شهرستان خنداب با حضور اساتید برجسته از پژوهشکده به صورت مستمر انجام و مساعدت های لازم در این خصوص توسط طرفین در جهت توسعه کشت گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال با رویکرد از کاشت در مزرعه تا فروش نهایی محصول انجام شود.

کلید واژه ها: کشت گیاهان دارویی جهاددانشگاهی


نظر شما :