امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۶۵۹۳۰ اخبار عمومی تاپ خبر
تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور اسماعیلی وزیر ارشاد، مخلص الائمه استاندار مرکزی، کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در جریان سفر وزیر ارشاد به استان مرکزی و در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگ و رسانه استان(ماهور)، تفاهم نامه همکاری مشترک با حضور محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و حجت الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به مدت 2 سال منعقد شد.

این تفاهم نامه با موضوع بهره‌مندی از استعدادها، ظرفیت‌ها و تجارب طرفین برای همکاری‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی می باشد.

محورهای توافق شامل پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی و تولیدی و خدماتی است. از محورهای توافق نامه در حوزه پژوهش و فناوری می توان به اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک در زمینه اولویت های پژوهشی، انتشار مقالات علمی، برگزاری جشنواره و سمینارهای پژوهشی، توسعه همکاری های پژوهشی در سطح ملی و بین المللی و ... اشاره کرد.

همچنین برگزاری دوره های مشترک آموزشی، برپایی سمینارهای تخصصی و فوق تخصصی، بهره مندی از تخفیفات ویژه، اجرای پروژه های مشترک با موضوع کارآفرینی در زمینه اشتغال دانش بنیان و توسعه همکاری های آموزشی در سطح ملی و بین المللی و ... در قالب این تفاهم نامه در حوزه آموزش و کارآفرینی صورت می گیرد.

کلید واژه ها: استان مرکزی کارآفرینی تفاهم نامه


نظر شما :