در پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به‌مناسبت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شد؛

گام‌های مهم این شورا برای تحقق ساختار قرارگاهی در حوزه علم و فرهنگ

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۴ کد : ۶۶۰۶۳ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی با ارسال پیامی فرارسیدن سی و نهمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی(ره) را تبریک گفت.
گام‌های مهم این شورا برای تحقق ساختار قرارگاهی در حوزه علم و فرهنگ

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی با ارسال پیامی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرارسیدن ۱۹ آذرماه، سی و نهمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

فرارسیدن ۱۹ آذرماه، سی و نهمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را به حضرت‌عالی و همکاران محترم در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تبریک می‌گویم.

شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان عالی‌ترین مرکز فرهنگی کشور یکی از ابتکارات بابرکت امام خمینی(ره) بوده که مأموریت آن از آغاز فعالیت بنا به فرموده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ساماندهی به وضعیت فرهنگ و دانش در کشور و سیاست‌گذاری در این دو مقوله، و هدایت دستگاه‌های متصدی آن به سمت ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب، و برآوردن نیازهای فکری این دستگاه‌ها و ظاهر شدن در نقش قرارگاه فرهنگی کشور بوده است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی از نگاه رهبر معظم انقلاب از چنان جایگاه رفیعی در حوزه فرهنگ برخوردار است که باید به آن به منزله «قرارگاه فرهنگی کشور» نگریسته شود که خوشبختانه با تدابیر جنابعالی ایجار ساختار قرارگاهی در حوزه علم و فرهنگ در آن شورا در حال تحقق است.

امروز به فضل الهی، همکاری و هم‌افزایی جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی با شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورا‌های تخصصی درمناسب‌ترین سطح قرار دارد که به سهم خود از مدیریت هوشمندانه شما تشکر می‌کنم و دوام توفیق و سلامت روزافزونتان را از خداوند سبحان خواهانم.

حسن مسلمی نائینی

رییس جهاددانشگاهی


نظر شما :