دوره آموزش ضمن خدمت "تفکر سیستمی" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۴ کد : ۶۶۱۲۶ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان "تفکر سیستمی" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی از امروز، ۲۱ آذرماه در این واحد سازمانی آغاز شد.
دوره آموزش ضمن خدمت "تفکر سیستمی" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اشرف سلیمانی مدیر امور اداری جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان تفکر سیستمی با تدریس مهدی نظام آبادی مدرس حوزه مدیریت و کسب و کار ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.

وی اهداف دوره را شامل آشنایی مدیران با مبانی و مفاهیم سیستم ها و تفکر و دیدگاه سیستمی و کاربردهای آن در جهاددانشگاهی، کاهش یافتن احتمال خطا در تحلیل و تصمیم گیری و سیاستگذاری ها، بهتر درک کردن چالش های مجموعه و دغدغه ها و طراحی راه حل های هوشمندانه و پایدار برای حل مشکلات بیان کرد.

سلیمانی در ادامه اظهارکرد: سرفصل این دوره آموزشی مشتمل بر تعریف سیستم، نظریه عمومی سیستم ها، انواع سیستم  از دیدگاه های مختلف، ویژگی های سیستم های مختلف، اهمیت سیستم های باز، انواع تفکر و جایگاه تفکر سیستمی در آن، ویژگی های تفکرسیستمی، نگرش فرآیندی به عنواان ابزار تفکر سیستمی، مراحل تفکر سیستمی و کاربردهای تفکر سیستمی در سازمان ها است.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت شامل 12 ساعت تئوری و 4 ساعت عملی در نظر گرفته شده و صدور گواهی پایان دوره از سوی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی منوط به حضور در کلاس و تکمیل فرآیند آموزشی خواهد بود.

 

کلید واژه ها: تفکر سیستمی جهاددانشگاهی دوره آموزشی


نظر شما :