رییس جهاددانشگاهی:

اشاعه الگوهایی همچون دکتر کاظمی آشتیانی کشور را بیمه می‌کند

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۶۶۲۶۹ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با تاکید بر معرفی الگوهای سرآمد کشور به جوانان توسط این نهاد، گفت: جامعه ما متاسفانه دکتر کاظمی آشتیانی را نمی‌شناسد، باید ایشان را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم چراکه اشاعه این الگوها کشور را بیمه می‌کند.
اشاعه الگوهایی همچون دکتر کاظمی آشتیانی کشور را بیمه می‌کند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با هدف اشتراک گذاری تجربیات و بررسی برنامه‌های سیاستی این نهاد به میزبانی واحد قم برگزار می‌شود، گفت: باید از نظرات و اندیشه مدیران سابق و پیشکسوتان جهاددانشگاهی بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: اسرائیل امروزه با حملات وحشی‌گرانه خود کودکان و زنان بی‌گناه را کشته است، ما وظیفه داریم به طرق مختلف به مردم غزه کمک کنیم؛ اگر به مردم غزه کمک نکنیم باید در کشور خودمان با اسرائیل مبارزه کنیم، چرا که اینان به دنبال اشغال از نیل تا فرات هستند.

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به سالگرد شهادت 22 نفر از شهدای جهاددانشگاهی در ۲۷ دی ماه که روز شهدای جهاددانشگاهی نام گذاری شده است، گفت: باید سعی کنیم که به این مناسبت برنامه‌های فرهنگی مختلف برگزار کنیم، این 22 نفر عاشق ولایت بودند که در بمباران کارگاه در دانشگاه تبریز به مقام شهادت نائل آمدند.

رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه امروز دستاورد‌های پژوهشگاه رویان که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی آن‌را بنا نهاد در جهان باعث غرور و افتخار کشورمان شده است، افزود: در کنار اقدامات ارزشمند این نهاد در حوزه پزشکی، در حوزه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی نیز خدمات ارزشمندی از جهاددانشگاهی را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر معرفی الگوهای سرآمد کشور به جوانان توسط این نهاد، بیان کرد: برای بزرگداشت مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی باید برنامه وزینی در واحدهای جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه انتظار زیادی دارند، 14 و 15 دی ماه در بهشت زهرا برنامه بزرگداشت ایشان برگزار می‌شود؛ جامعه ما متاسفانه کاظمی آشتیانی را نمی‌شناسد باید ایشان را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم چراکه اشاعه این الگوها کشور را بیمه می‌کند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کشور کاظمی آشتیانی


نظر شما :