فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد:

آمادگی صددرصد پلیس برای کمک به پیشبرد اهداف جهاددانشگاهی/بهره‌مندی از قالب‌های تبلیغاتی و تبیینی جهت معرفی ظرفیت‌های این نهاد

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱ کد : ۶۶۴۶۷ اخبار عمومی تاپ خبر
سردار رفیعی کیا اظهارکرد: پلیس علاوه اینکه در بحث‎های علمی تفاهم‌نامه هایی با جهاددانشگاهی استان مرکزی دارد برای کمک به پیشبرد اهداف این نهاد آمادگی صددرصد دارد و هر جا که امکان داشته باشد از برنامه ها و خدمات این نهاد پشتیبانی خواهد کرد.
آمادگی صددرصد پلیس برای کمک به پیشبرد اهداف جهاددانشگاهی/بهره‌مندی از قالب‌های تبلیغاتی و تبیینی جهت معرفی ظرفیت‌های این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سردار هادی رفیعی‌کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی در جریان بازدید از جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: پلیس در مباحث علمی و تحقیقات کاربردی بویژه در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح استان صاحب تالیفات و عناوین پژوهشی متعدد است.

وی با بیان اینکه پلیس یک اقدام بسیار خوب در قالب همکاری با دانشگاه های استان، جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری در دست اجرا دارد که با رویکرد علمی برای حل مسائلی که مردم با آنها دست به گریبان هستند دنبال می شود، افزود: در این راستا تفاهم نامه هایی نیز با جهاد دانشگاهی تبادل شده است.

فعالیت های علمی پژوهشی جهاددانشگاهی در بخش های اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: جهاددانشگاهی در بخش های اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی را از نظر علمی و پژوهشی انجام داده و مدلی توسط این نهاد در شاخص ها و ابعاد مولفه های توسعه اجتماعی در سطح استان به صورت بومی و بر اساس مبانی نظری پذیرفته شده در ایران و جهان به دستگاه های ذیربط ارائه شده است.

سردار رفیعی کیا گفت: در قالب این اقدام، فرصت ها، قابلیت ها و ظرفیت های استان شناسایی شده است که بخشی از آن مرتبط با حوزه امنیت اجتماعی و عمومی و حوزه آسیب هاست که پلیس و مراکز تحقیقاتی می توانند در این حوزه، اقدامات مشترکی انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد مسوولان در استان به فراخور شرح وظایف و مسئولیتی که دارند از نتایج این اقدام پژوهشی بهره ببرند و در برنامه ریزی ها از آن استفاده کنند. دستگاه های ذیربط باید پشتیبانی های مادی و معنوی از اینگونه اقدامات تحقیقاتی داشته باشند.

سردار رفیعی کیا همچنین با اشاره به بازدیدی که از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی انجام شد، گفت: جوانی جمعیت و افزایش جمعیت و مباحث سالمندی که جمعیت ایران در آینده با آن مواجه است از مسائل بسیار مهم است و هر کس در این حوزه قدم بردارد در شرایط فعلی در واقع در یک جهاد قدم برداشته است.

میزان استقبال مردم استان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قابل توجه است

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص مسئله جمعیت اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد تحقیقاتی و فعال در حوزه های اجتماعی و فرهنگی تلاش هایی در این رابطه در قالب خدمات مرکز درمان ناباروری انجام می دهد و بر اساس آنچه در این بازدید مشاهده شد، میزان استقبال مردم استان از این مرکز قابل توجه است و مسوولان این مرکز نیز انگیزه زیادی برای خدمت دارند.

جهاددانشگاهی نیازمند توسعه و کیفی بخشی اقدامات است

سردار رفیعی کیا مجموعه جهاددانشگاهی را چه در بخش اقدامات تحقیقاتی و چه بخش خدمات کاربردی، ظرفیت بسیار خوبی در کشور دانست و با بیان اینکه این نهاد نیازمند توسعه و کیفی بخشی به اقدامات است، گفت: در حوزه عملیات روانی و اقدامات تبلیغی برای معرفی خدمات جهاددانشگاهی باید کار بیشتری انجام گیرد و از قالب های مختلف تبلیغاتی و تبیینی در این حوزه بهره گرفته شود تا اقشار مختلف جامعه بیش از پیش با خدمات و توانمندی های این نهاد آشنا شوند.

وی تاکید کرد: پلیس علاوه اینکه در بحث های علمی تفاهم نامه هایی با جهاددانشگاهی استان دارد برای کمک به پیشبرد اهداف این نهاد آمادگی صد درصد دارد و هر جا که امکان داشته باشد از برنامه ها و خدمات این نهاد پشتیبانی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان به نقل از ایسنا، خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم باید ظرفیت های موجود در کشور را ارج نهاد چراکه مردم ما بسیار خوب و لایق بهترین خدمات هستند.

کلید واژه ها: استان مرکزی جهاد دانشگاهی


نظر شما :