راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۶۶۶۴۹ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مراجعان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری امید رویان جهاددانشگاهی استان مرکزی از این پس می‌توانند با ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی جهت اخذ نوبت پزشکان مرکز دسترسی داشته باشند.
راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مریم انوری‌راد مسوول فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: مراجعان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری امید رویان جهاددانشگاهی استان از این پس می توانند با ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی جهت اخذ نوبت پزشکان مرکز دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در این سامانه با انتخاب خدمت درخواستی ساعات حضور متخصصان جهت نوبت‌گیری به مراجعان نمایش داده می‌شود و انتخاب زمان ویزیت و پزشک متخصص مورد نظر با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

انوری‌راد ادامه داد: برای ورود به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، لازم است مراجعان با ورود به وب‌سایت "نوبت‌دهی اینترنتی" کلیک کنند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری وارد سامانه شوند.
همچنین شهروندانی که تاکنون به این سایت مراجعه نکرده باشند می‌توانند با کلیک روی دکمه ثبت‌نام و ثبت مشخصات خود وارد سامانه نوبت‌دهی اینترنتی شوند.

به گفته وی؛ مراجعانی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشند در صورتی که در ثبت‌ نام اولیه شماره همراه خود را به‌درستی وارد کرده باشند می‌توانند با فشردن دکمه "دریافت کلمه عبور" و وارد کردن کدملی ثبت شده در سیستم رمز عبور جدیدی دریافت کنند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه نتایج آزمایشات همچون گذشته به‌صورت فیزیکی و چاپ شده نیز در اختیار مراجعان مرکز درمان ناباروری جهاد‌دانشگاهی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مراجعان می توانند برای نوبت گیری آنلاین و اطلاعات بیشتر به وب‌سایتTeb20.com مراجعه و یا با اسکن QRCode اقدام به نوبت گیری آنلاین بنمایند.
گفتنی است بنا به اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۴۸ درصد ظرفیت نوبت‌دهی بیماران در بیمارستان‌های دولتی به صورت الکترونیکی شده‌ است.

 

کلید واژه ها: سامانه نوبت دهی اینترنتی


نظر شما :