مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی:

مهم‌ترین دستاورد دکتر کاظمی‌آشتیانی سربلندی کشور در عرصه بین‌الملل بود

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۰ کد : ۶۶۸۹۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
جنابی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد دکتر کاظمی‌آشتیانی، اعتلا و سربلندی کشور در عرصه بین‌الملل بوده است تصریح کرد: اکنون در حوزه‌ درمان ناباروری، از ارجاع بیماران به کشورهای دیگر بی‌نیاز هستیم و خوشبختانه ایران در حال حاضر یکی از قطب‌های مهم درمان ناباروری در جهان محسوب می شود.
مهم‌ترین دستاورد دکتر کاظمی‌آشتیانی سربلندی کشور در عرصه بین‌الملل بود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر مریم جنابی مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در آستانه فرارسیدن سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان انجام شد، اظهارکرد: دکتر کاظمی آشتیانی در سال ۱۳۷۰ توانست پژوهشگاه رویان که یک نمونه موفق از فعالیت‌های علمی و فناورانه جهاددانشگاهی است را تاسیس کند و تحولی عظیم را رقم بزند. این پژوهشگاه در کشور و خاورمیانه کم‌نظیر است و یکی از قطب‌های تحقیقاتی کشور در زمینه درمان ناباروری و سلول‌های بنیادی است.

وی در رابطه با مهم‌ترین ویژگی‌های دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه مدیریت، گفت: تفکر نوین و تحول آفرین همراه با آینده نگری، امیدواری، اراده قوی و تلاش و پشتکار، از مهم‌ترین ویژگی های مدیریتی ایشان بوده است که باعث شد از ظرفیت‌های علمی کشور به بهترین شکل استفاده شود و دانش و فناوری به شکل کاربردی در حوزه درمان مورد استفاده قرار گیرد.

جنابی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد دکتر آشتیانی، اعتلا و سربلندی کشور در عرصه بین‌الملل بوده است، تصریح کرد: اکنون در حوزه‌ درمان ناباروری، از ارجاع بیماران به کشورهای دیگر بی‌نیاز هستیم و خوشبختانه ایران در حال حاضر یکی از قطب‌های مهم درمان ناباروری در جهان محسوب می شود.

مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی افزود: پژوهشگاه رویان در حوزه پژوهش و تحقیقات در زمینه سلول‌های بنیادی و شبیه سازی، جزو موسسات پیشرو در کشور و جهان است.

این مقام مسوول در پایان به نقل از ایسنا با بیان اینکه ایران سرشار از استعدادهای بسیار خوب و توانمند است، اظهارکرد: معرفی دکتر کاظمی آشتیانی به کودکان، نوجوانان و جوانان به عنوان الگویی انگیزه بخش بسیار ضروری است و می‌تواند در پیشرفت علم و بهبود وضعیت جامعه اثربخش باشد.

کلید واژه ها: دکتر کاظمی آشتیانی درمان ناباروری


نظر شما :