بازدید رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان مرکزی از آزمایشگاه معتمد محیط‌زیست جهاددانشگاهی استان

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۰ کد : ۶۷۱۷۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی به منظور تعامل دوجانبه با جهاددانشگاهی از آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آورد.
بازدید رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان مرکزی از آزمایشگاه معتمد محیط‌زیست جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علی یونسی رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ساعتی پیش به منظور همکاری و تعامل دوجانبه با جهاددانشگاهی، از آزمایشگاه جامع محیط زیست جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آورد.

محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در حاشیه این دیدار و نشست با وی با تشریح فعالیت های آزمایشگاه جامع محیط زیست جهاددانشگاهی استان، افزود: از بدو تاسیس این آزمایشگاه تاکنون دستاوردهای خوبی به واسطه همکاری با دستگاه های مختلف بدست آمده است.

وی اقدامات آزمایشگاه جامع محیط زیست جهاددانشگاهی را مصداق تلفیقی از علم و عمل عنوان کرد و گفت: این آزمایشگاه تخصصی در حال حاضر جامع ترین آزمایشگاه خدماتی تحقیقاتی و صنعتی استان مرکزی به شمار می رود.

مرادی اضافه کرد: آزمایشگاه جامع محیط زیست جهاددانشگاهی از مهمترین بخش های جهاددانشگاهی استان است و با اخذ گواهینامه آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست کشور در زمینه های مختلف، فعالیت گسترده ای انجام می دهد.

یونسی رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز از همکاری و تعامل دوجانبه با آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استقبال کرد.


نظر شما :