اجرای طرح "غربالگری زوج‌های نابارور" در استان مرکزی

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۱ کد : ۶۷۳۵۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی از اجرای طرح غربالگری زوج‌های نابارور استان توسط این نهاد با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی خبر داد.
اجرای طرح "غربالگری زوج‌های نابارور" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: طرح غربالگری زوج های نابارور استان با همکاری دفتر امور بانون و خانواده استانداری مرکزی در حال اجراست.

وی افزود: در همین راستا طرح غربالگری زوج های نابارور با حضور تیم متخصص مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در بیمارستان مهر خنداب بصورت آزمایشی اجرا و مشاوره های رایگان به زوجین نابارور ارائه شد.

مرادی اظهارکرد: به دنبال استقبال مراجعان از طرح غربالگری زوجین نابارور، در نظر داریم این طرح را در شهرستان‌های خمین، شازند، محلات و دلیجان نیز اجرا کنیم.

رییس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر ارائه مشاوره های پزشکی و درمانی، جلساتی با حضور مسوولین و کارشناسان حوزه ناباروری شهرستان های مذکور انجام خواهد شد.

به گفته وی؛ مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از مراکز پیشرو در ارایه خدمات پزشکی درمان ناباروری در استان و کشور است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی طرح غربالگری نابارور مرکزی درمان


نظر شما :