در نشست "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان خنداب" انجام شد؛

تشریح فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۵ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۳ کد : ۶۷۵۸۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
دهمین نشست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان خنداب با تشریح فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.
تشریح فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دهمین نشست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان خنداب با حضور احدی فرماندار، نجاتی بخشدار مرکزی، حجت‌الاسلام غریبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، حجت‌الاسلام تاج‌آبادی دبیر ستاد جوانی جمعیت استانداری مرکزی، دکتر جنابی مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی و دهیاران بخش خنداب برگزار و پیرامون جوانی جمعیت و فرزندآوری به بحث و گفت و گو پرداختند.

دکتر مریم جنابی مدیر مجتمع درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در این نشست، گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان مجهزترین مرکز غرب کشور شناخته می‌شود.

وی اظهارکرد: مراکز درمان ناباروری به صورت کلی نقش موثری در رشد جمعیت دارند و قطعا با حمایت از این مراکز می توان اثربخشی و موفقیت آنها را توسعه داد.

جنابی در ادامه غربالگری و مشاور رایگان زوجین نابارور استان را از دیگر رویکردها و اولویت‌های مرکز درمان جهاددانشگاهی برشمرد و افزود: پزشکان، متخصصان این مجموعه با حضور در تمامی شهرستان‌ها زوجین نابارور را رصد کردند. این اقدام در ابتدا از شهرستان خنداب آغاز شد که با رضایت عمومی مواجه شد.

گفتنی است؛ مدیر مجتمع درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در حاشیه این نشست در راستای موضوع جوانی جمعیت و خانواده و معرفی این مرکز درمانی با احدی فرماندار شهرستان خنداب دیدار و گفت وگو کرد.

کلید واژه ها: جوانی جمعیت درمان ناباروری جهاددانشگاهی درمان


نظر شما :