چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی(جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن)/۲

برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی استان مرکزی هم‌زمان با دهه فجر در مصلی اراک

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۲ کد : ۶۸۱۶۳ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از برپایی میز خدمت آموزشی و درمانی این نهاد همزمان با ایام الله دهه فجر در مصلی اراک خبر داد.
برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی استان مرکزی هم‌زمان با دهه فجر در مصلی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در این باره، تصریح کرد: همزمان با دومین روز ایام الله دهه فجر، میز خدمت جهاددانشگاهی با موضوع جمعیت، کارآفرینی در محل مصلای بیت المقدس اراک برپا شد.

وی افزود: این اقدام در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم جهت افزایش اطلاعات و رفع مشکلات در خصوص افزایش نرخ رشد جمعیت به نمازگزاران اراکی ارائه شد.

مرادی با اشاره به اینکه میز خدمت آموزش جهاددانشگاهی با ارائه جدیدترین فعالیت این حوزه در اختیار نمازگزاران اراکی قرار گرفت، تصریح کرد: تمامی  فعالیت های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی دارای مجوز رسمی از سازمان اداری و استخدامی کشور بوده و مدارک صادره معتبر و قابل ترجمه است.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان هدف از برپایی میز خدمت را سرعت بخشی خدمت‌ رسانی این نهاد، احترام ویژه به ارباب رجوع و پاسخگویی و رفع مشکلات مردم عنوان کرد.

گفتنی است؛ این مراسم به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضایی و بانک‌های عامل استان در حوزه‌های جوانی جمعیت، کارآفرینی بانوان، تحکیم خانواده و مشاوره حقوقی و قضایی در مصلی اراک برپا شد و دکتر مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی نیز ضمن بازدید از میزهای خدمت و گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم، درخواست‌های برخی مراجعین را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای رسیدگی صادر کرد.

کلید واژه ها: میز خدمت جهاددانشگاهی استان جمعیت مرکزی


نظر شما :