معالجه زوج‌های نابارور در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی/تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در "امید رویان"

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۵ کد : ۶۸۵۵۵ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیر مجتمع درمانی ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از معالجه زوج‌های نابارور و تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در این مرکز درمانی خبر داد.
معالجه زوج‌های نابارور در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی/تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در "امید رویان"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مریم جنابی مدیر مجتمع درمانی ناباروری جهاددانشگاهی استان در این رابطه، گفت: در این مرکز درمانی تمامی امکانات آی یو آی، آی یو اف، میکرواینجکشن، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایشگاه تشخیص طبی و مشاوره روان شناسی و ... با حضور متخصصان مجرب فعال است.

تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در این مرکز درمانی

وی با اشاره به تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در این مرکز درمانی، افزود: بسیاری از زوج‌هایی که در سال‌های گذشته برای مداوا به سایر شهر‌ها مراجعه می‌کردند، در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان معالجه شدند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه ناباروری یک بیماری صعب‌العلاج یا غیرقابل درمان نیست و باید ذهنیت مردم را نسبت به این عنوان تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: یکی از ابزارها و مولفه‌های افزایش جمعیت، کمک به زوج های نابارور است.

ارائه تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه ویژه زوج‌های نابارور

مدیر مجتمع درمانی ناباروری جهاددانشگاهی استان، یادآور شد: تعرفه مجتمع درمانی ناباروری جهاددانشگاهی برای زوج‌های نابارور نیمه دولتی بوده و این مرکز همراه با بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های پایه، تسهیلاتی را از صندوق‌های قرض الحسنه به آنان ارائه می‌دهد.

کلید واژه ها: مجتمع درمانی ناباروری جهاددانشگاهی


نظر شما :