برپایی نشست هم‌اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۲ کد : ۶۸۷۲۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با هدف آشنایی و شناخت ظرفیت ها و امکانات دوجانبه جهت انجام اقدامات در حوزه فناوری و پژوهشی برگزار شد.
برپایی نشست هم‌اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در نشست هم اندیشی با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که با هدف آشنایی و شناخت ظرفیت‌ها و امکانات دوجانبه جهت انجام اقدامات در حوزه فناوری و پژوهشی صورت گرفت، گزارشی از فعالیت های این نهاد در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی ارائه کرد.

وی با اشاره به ضرورت همکاری مشترک با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی آمادگی جهت همکاری با حوزه های فنی مهندسی، پزشکی و علوم انسانی با سازمان های دیگر را دارد.

مرادی اضافه کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی و آموزشی ورود موفقیت آمیزی داشته و درصدد اقدامات اساسی در حوزه های فنی و پژوهشی هستیم.

دکتر فرهنگ سیفعلیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن ابراز امیدواری از همکاری با جهاددانشگاهی، تصریح کرد: به منظور ساخت تجهیزات امنیت سایبری نیازمند همکاری و سرمایه گذاری جهاددانشگاهی با شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ارتباطات فناوری اطلاعات استان همکاری


نظر شما :