با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک؛

نشست هم‌اندیشی و شبکه‌سازی فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان‌های غرب کشور برگزار شد

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۳ کد : ۶۸۹۱۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
اولین نشست هم‌اندیشی شبکه‌سازی فعالیت‌ها و همکاری‌های بین واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی استان‌های مرکزی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان در سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی و شبکه‌سازی فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان‌های غرب کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمانشاه در این نشست مهندس رازانی مدیرکل امور واحد ها، سازمان و مراکز جهاددانشگاهی کشور با تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح اهداف این نشست پرداخت و افزود: این نشست با هدف شبکه سازی و گسترش همکاری های مشترک بین واحدها و سازمان‌ها در مناطق مختلف کشور برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در پهنه سرزمینی واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی در استان های کشور به 9 منطقه تقسیم شده که به ترتیب نشست ها در حال برگزاری است، افزود‌: با گسترش همکاری ها و شبکه سازی فعالیت ها از ظرفیت ها و پتانسیل ها به صورت بهینه استفاده می شود. 

رازانی در ادامه تصریح کرد: منطقه غرب کشور از گذشته اشتراکات بسیاری داشته و دارد که می تواند با برگزاری این نشست ها هم افزایی بسیار خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: سعی داریم با برگزاری این نشست ها فرهنگ همکاری بین واحدهای سازمانی را تقویت کرده و ارتباطات نظام مند یبین واحد ها شکل گیرد.

مدیرکل امور واحد ها، سازمان و مراکز جهاددانشگاهی کشور در ادامه به شناخت پتانسیل ها و بهره مندی ظرفیت ها، تقویت نیروی انسانی و مدیریت دانش و انتقال تجربه بعنوان دیگر دستاورد های این نشست عنوان کرد و افزود: تشکیل دبیرخانه منطقه ای و کارگروه های تخصصی در هر منطقه بمنظور پیگیری برنامه ها از دیگر اقدامات تشکیل مناطق نه گانه است.

رازانی تاکید کرد: امیدوارم قدم های بزرگی برای توسعه و گسترش فعالیت ها با برگزاری این نشست ها در جهاد های کشور بر داشته شود و شاهد تحول در نظام همکاری بین واحد های سازمانی جهاددانشگاهی باشیم. 

در این نشست دکتر مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با تشریح فعالیت ها و اقدامات این سازمان تصریح کرد: جهاددانشگاهی کرمانشاه در بیش از چهار دهه فعالیت خود همواره کوشیده  در مسیر توسعه پیشرو باشد. 

وی با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، حمایت از ایده ها و شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان را در اولویت برنامه‌های خود دارد، افزود: در حوزه‌های کاری مشترک آماده همکاری هستیم.

وی افزود: در نظر داریم مرکز شتابدهی شغلی "صنایع فرهنگی و فناوری های نرم" راه اندازی کنیم که این مرکز علاوه بر آموزش و ایجاد فضای استقرار، می تواند بازار محصولات تولیدی را هم فراهم کند و از این ظرفیت می توان برای ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی استان استفاده کرد.

حدیدی با اشاره به پتانسیل های بسیار خوب سازمان جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزش های تخصصی و فوق تخصصی، فناوری، فرهنگی و پژوهشی، تصریح کرد: بیش از 30 ساختار در حوزه های یاد شده درقالب اکوسیستم سازمان جهاد دانشگاهی استان شکل گرفته است.     
                              
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه پیگیر راه اندازی شهرک فناوری استان هستیم، افزود: در مجموع این آمادگی را داریم که از تمام ظرفیت های خود برای همکاری با سایر واحد ها برای هم افزایی دو یا چندجانبه استفاده کنیم. 

در ادامه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین واحد های سازمانی جهاددانشگاهی در غرب کشور منعقد شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی استان های ایلام، کردستان، لرستان، مرکزی و همدان از برج بزرگ فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و شرکت های دانش بنیان مستقر بازدید کردند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان سازمان نشست


نظر شما :