تدارک ویژه برنامه‌های انتخاباتی در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۶ کد : ۶۸۹۲۲ اخبار عمومی تاپ خبر
ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی به‌مناسبت ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در راستای حضور حداکثری جهادگران جهاددانشگاهی استان مرکزی در این دوره از انتخابات برگزار می‌شود.
تدارک ویژه برنامه‌های انتخاباتی در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در این باره، اظهارکرد: به‌ منظور افزایش نشاط و آگاهی سیاسی و شرکت جهادگران در تعیین سرنوشت خود از طریق حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، اجرای چندین ویژه‌برنامه در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی افزود: جهاددانشگاهی استان با اجرای ویژه برنامه‌های مخلتف در قالب میزگرد تخصصی انتخابات به میزبانی خبرگزاری ایسنا، برپایی تریبون آزاد با عنوان "گفت‌وگوی آزاد دانشجویی"، اجرای پویش "من رای می‌دهم"، فضاسازی و اطلاع‌رسانی در سایت خبری و فضای مجازی، نصب بنر و پوستر، پخش ویدئوکلیپ، تولید ویژه‌نامه، تشویق جهادگران به شرکت در انتخابات و ... به استقبال برنامه های انتخابات رفته است.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های فوق با هدف تحقق مشارکت حداکثری و حضور فعالانه جهادگران و دانشجویان در انتخابات در حال برگزاری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 11 اسفندماه جاری برگزار می شود.

کلید واژه ها: انتخابات ویژه برنامه جهاددانشگاهی


نظر شما :