تداوم اجرای طرح"حمایت مالی از زوجین نابارور" در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۰ کد : ۶۹۳۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
در راستای اجرای طرح تحول سلامت، خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد  دانشگاهی استان مرکزی با حمایت مالی مصوب از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زوج‌های نابارور ارایه می‌شود.
تداوم اجرای طرح"حمایت مالی از زوجین نابارور" در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، محمد طالبی سرپرست مرکز فوق تخصص ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه بسیاری از زوج‌های نابارور به دلیل مشکل مالی نمی‌توانند اقدام به درمان کنند ولی دستورالعمل ابلاغی "حمایت مالی از زوجین نابارور" فرصت خوبی برای رفع مشکل این زوج ها جهت فرزندآوری فراهم می ‌کند.

طالبی افزود  : بر اساس قرارداد منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی اراک ، زوجین دارای شرایط می توانند از حمایت مالی کلیه خدمات درمانی از جمله روش های درمانی میکرواینجکشن(ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی(IVF)، انتقال جنین‌های فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI) برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه حمایتی 80 درصد هزینه‌های تشخیصی - درمانی ناباروری را پوشش می‌دهد خاطرنشان کرد: مطابق این دستورالعمل، زوج‌های نابارور به شرط داشتن ناباروری اولیه، سن زوجه کمتر از 40 سال و داشتن تابعیت ایرانی ، می‌توانند یک بار در سال از این طرح بهره‌مند شوند.

کلید واژه ها: حمایت مالی از زوجین نابارور" در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :