منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم:

جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار است/بهره‌مندی از ظرفیت‌های این نهاد جهت پیشبرد اهداف استان

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۹۴۵۹ اخبار عمومی تاپ خبر
نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم گفت: شناخت خوبی از فعالیت های جهاددانشگاهی در بین مردم و مسوولان وجود دارد و امیدوارم با حمایت بیشتر شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد باشیم.
جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار است/بهره‌مندی از ظرفیت‌های این نهاد جهت پیشبرد اهداف استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر سیدمحمدجمالیان در دیدار با رییس و معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی، افزود: شناخت خوبی از فعالیت های این نهاد انقلابی در بین مردم و مسوولان وجود دارد و امیدوارم با حمایت بیشتر شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد باشیم.

وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی، درمانی و رسانه ای اقدامات موثری در سطح استان انجام داده است و از ظرفیت این نهاد در بخش های مختلف استان بیش از پیش باید استفاده شود.

محسن مرادی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی هم در این دیدار ضمن تبریک انتخاب دکتر جمالیان بعنوان نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم، افزود: با شناختی که از وی داریم، قطعا ظرفیت های اجرایی و علمی ایشان در بخش های مختلف موثر خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: این نهاد پس از ۴ دهه، به مجموعه کاملی در استان تبدیل شده و تمامی خدمات درمانی مرتبط با ناباروری از آزمایش تا معاینه، مشاوره و درمان را به مردم ارائه می دهد و در بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اقدامات خوبی در استان انجام شده است که انتظار داریم با حمایت بیشتر مسوولان، این اقدامات گسترش یابد.

مجید جمالو معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی هم در این دیدار اظهار امیدواری کرد با بهره گیری نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس دوازدهم از ظرفیت های این نهاد، شاهد توسعه بیشتر استان و تاثیرگذاری بیشتر جهاددانشگاهی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی است که می‌تواند در توسعه کشور با مدیریت جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است، نقش مهمی داشته باشد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب بر پایه‌ ارزش‌های اسلامی بنا شده است که توانست یک روش جدید از کار دانشگاهی با روحیه جهادی ارائه کند که نتیجه‌ آن ارتقا و تکامل فعالیت‌های علمی و فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها و متعاقب آن تولید علم و ثروت در راستای قطع وابستگی‌های علمی و اقتصادی بوده است.


نظر شما :