با تبدیل حکم سرپرستی

مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۴ کد : ۶۹۴۶۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
در حکمی از سوی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، دکتر مبارکی به عنوان مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب شد.
مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر یعقوب فتح‌الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی با تبدیل حکم سرپرستی، دکتر مهدی مبارکی را به‌عنوان مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات الهی، پیرو حکم شماره 15107/ 1402 / ص مورخ 17 / 04 / 1402، بدین‌وسیله ضمن تقدیر از زحمات شما برادر جهادگر در طول دوره سرپرستی؛ به موجب این حکم جنابعالی را به مدت 2 سال به سمت «مدیرکل دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر» منصوب می نمایم.

کلیه مفاد مندرج در ابلاغ سرپرستی و ارائه برنامه زمانی و ارائه گزارش اقدامات به صورت مستمر مورد انتظار می باشد. از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در تحقق بخشی به اهداف جهاددانشگاهی در حیطه مأموریت‌های محوله و خدمتگزاری جهادی و صادقانه خواستارم.

گفتنی است، دکتر مبارکی دکترای جامعه‌شناسی فرهنگی، علوم و تحقیقات تهران و عضو هیات علمی گروه پژوهشی توسعه اجتماعی جهاددانشگاهی استان مرکزی تیرماه سال جاری به‌عنوان سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر جهاددانشگاهی منصوب شد.


نظر شما :