حمایت منتخب مردم اراک در مجلس دوازدهم از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی/ورود این نهاد به حوزه کشاورزی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۱ کد : ۶۹۶۳۸ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر ابراهیمی منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم بر ضرورت حمایت از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی و ورود این نهاد به حوزه کشاورزی تاکید کرد.
حمایت منتخب مردم اراک در مجلس دوازدهم از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی/ورود این نهاد به حوزه کشاورزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر نادرقلی ابراهیمی منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: جهاددانشگاهی عملکرد خوبی در استان دارد و با تمامی توان به ارائه خدمات می پردازد.

وی افزود: جهاددانشگاهی در استان مرکزی کارنامه درخشانی دارد و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد و ما این آمادگی را داریم تا از فعالیت های این نهاد انقلابی حمایت کنیم.

ابراهیمی بر ضرورت گسترش فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: بزودی بازدید از مجموعه جهاددانشگاهی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه ضمن تشریح  فعالیت‌های این نهاد، اظهارکرد: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری جزء معدود رویش های اصیل خود انقلاب است. 

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی نماد واقعی تحقق شعار "ما می توانیم" است و با فعالیت‌های جهادی خود در طول این سال‌ها، این شعار را محقق کرده است.

مرادی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی نیازمند حمایت مدیران و مسوولان ارشد استانی جهت رشد و بالندگی است تا نتیجه این پیشرفت منجر به ارائه خدمات ویژه به مردم استان شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی، یادآور شد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مجهزترین مرکز در حوزه درمان مشکلات ناباروری غرب کشور است و در راستای طرح جوانی جمعیت کمک‌های شایانی به جامعه انجام داده است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فعالیت حمایت


نظر شما :