قدردانی رئیس کمیسیون دانشجویی استان مرکزی از رئیس جهاددانشگاهی استان

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۴ کد : ۶۹۶۹۲ اخبار عمومی تاپ خبر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس کمیسیون دانشجویی استان مرکزی با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش و خدمات ارزنده رئیس جهاددانشگاهی در حوزه کمیسیون امور دانشجویی استان تقدیر و تشکر کرد.
قدردانی رئیس کمیسیون دانشجویی استان مرکزی از رئیس جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس کمیسیون دانشجویی استان مرکزی با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش و خدمات محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی در حوزه کمیسیون امور دانشجویی استان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

بهار راز آمیز مصداق روشن "یخرج الحی من المیت" است که حضرت باریتعالی با تجلی آن، تصویرگری شگفت خویش را به همگان به اثبات می رساند و با جوشش دوباره حیات طبیعت، بندگان صاحب معرفت را به سمت تدبر و ژرف اندیشی بیش از پیش در این وادی هدایت می نماید.

اینک با حول و قوه الهی و در سایه یک سال فعالیت و همکاری صادقانه جنابعالی در حوزه کمیسیون امور دانشجویی استان توانستیم بخش قابل توجهی از اهداف سازمانی خود را محقق نماییم. بر خود لازم می دانم از خدمات ارزنده و تلاش های شما در سال 1402 تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان برایتان سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: دانشجویی کمیسیون تقدیر


نظر شما :