رییس جهاددانشگاهی:

امروز چهره واقعی رژیم غاصب اسرائیل برای حامیان آنها آشکار شده است

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۹ کد : ۷۰۰۱۹ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی با اشاره به نسل کشی فلسطینیان و انواع جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین اشغالی تاکیدکرد: امروز چهره واقعی اسرائیل حتی برای کشورهایی که روزگاری از حامیان جدی این رژیم خونخوار بوده اند نیز آشکار شده است.
امروز چهره واقعی رژیم غاصب اسرائیل برای حامیان آنها آشکار شده است

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در جای جای ایران اسلامی، این مهم را نشان از بصیرت بالای مردم دانست و گفت: در روز قدس مردم کشورمان با زبان روزه به راهپیمایی آمدند تا در کنار مظلوم فلسطین ایستاده و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و حامیان پشت پرده آنها اعلام کنند.

وی گفت: مردم ایران بیش از ۴۴ سال است که محکم و استوار و بدنبال رهمنودهای امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران از آرمان های ملت مظلوم فلسطین و حقوق شرعی این ملت که بیش از ۷۰ سال است توسط اسرائیلی ها پایمال شده است دفاع کرده اند.

مسلمی نائینی با تاکید بر اینکه، شرایط روز قدس امسال به دلیل وقوع عملیات طوفان الاقصی با سالهای گذشته مقداری متفاوت تر بود، بیان کرد: پس از واقعه طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل با وجود همه حمایت های همه جانبه و پشتیبانی همه جانبه استکبار بویژه آمریکا و انگلیس شکسته شد.

رییس جهاددانشگاهی افزود: در واقع عملیات طوفان الاقصی و مقاومت بعد از آن توسط فلسطینان نشان داد که این رژیم جعلی تنها یک قدرت پوشالی است و بر همین اساس نیز به جنایات و کشتن کودکان و زنان بیگناه روی آورده است و این بیانگر آسیب پذیر بودن اسرائیل جنایتکار است.

وی با اشاره به اینکه، هم اکنون کابینه دولت اسرائیل از داخل و خارج از کشور متحمل مضیقه و فشار گسترده‌ای شده است افزود:هم اکنون بسیاری از مردم دنیا در کشورهای مختلف روزانه علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی معترضانه برگزار می کنند.

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به انواع جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین اشغالی به خصوص نسل کشی فلسطینیان و حمله به مراکز دیپلماتیک تاکیدکرد: امروز چهره واقعی اسرائیل حتی برای کشورهایی که روزگاری از حامیان جدی این رژیم خونخوار بوده اند نیز آشکار شده است.

وی گفت: در حال حاضر و بدنبال عملیات طوفان الاقصی و روشنگری های انجام شده همه مردم دنیا متوجه شده اند که اسرائیل یک رژیم خونخوار و بیرحم است و شاید پیش از این درک نشده بود و امیدواریم به فضل الهی و با وحدت و همدلی همه آزادیخواهان دنیا به خصوص جهان اسلام و بدنبال اختلافات درونی که در خود اسرائیل ایجاد شده هرچه زودتر زوال و نابودی این رژیم رقم خورد.


نظر شما :