رئیس جهاددانشگاهی:

بحث مولدسازی در اولویت جهاددانشگاهی قرار دارد/تقویت ارتباط ویژه این نهاد با دانشگاه‌ها

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۶ کد : ۷۰۲۴۵ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی با اشاره به مقوله تقویت ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ها، گفت: این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و طبق بیانات مقام‌ معظم رهبری به دنبال افزایش این ارتباط به صورت ویژه هستیم‌.
بحث مولدسازی در اولویت جهاددانشگاهی قرار دارد/تقویت ارتباط ویژه این نهاد با دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاددانشگاهی که همزمان با دومین روز برگزاری سومین نکوداشت روز ملی منابع انسانی در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد، بیان کرد: از حضور تمامی میهمانان و پیشکسوتان جهاددانشگاهی در این مراسم قدردانی می‌کنم. ان شاءالله این جلسه، طلیعه برگزاری جلسات در آینده باشد تا بیشتر بتوانیم از تجربیات و ظرفیت پیشکسوتان این نهاد بهره مند شویم.

وی با اشاره به تعاریف مقام معظم رهبری از جهاددانشگاهی گفت: این افتخار به برکت زحمات پیشکسوتان این نهاد به دست آمده است.

رییس جهاددانشگاهی در ادامه عنوان کرد: هرچقدر بتوانیم اطلاعات خود را ساماندهی و شفاف کنیم، موفقیت بیشتری در خدمت‌رسانی به اعضای جهاددانشگاهی و به ویژه بازنشستگان این نهاد انقلابی خواهیم داشت.

دکتر مسلمی نائینی بیان‌ کرد: امیدوارم که کانون بازنشستگان جهاددانشگاهی فعال‌تر شده و برنامه‌های بهتری اجرا کند.

وی افزود: کانون باید واسطه بازنشستگان با مجموعه جهاددانشگاهی باشد. ما حتما از تمامی تجارب بازنشستگان استفاده خواهیم کرد. برنامه‌های مختلفی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تقدیر از ایشان در دستورکار جهاددانشگاهی قرار دارد. در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز امروز حدود ۵۰ درصد از هزینه بیمه آنها پرداخت می‌شود.

رییس جهاددانشگاهی تصریح کرد: امروز جهاددانشگاهی ظرفیت‌ها، طرح ها و دارایی های فراوانی دارد که با تلاش جهادگران ایجاد شده و به دنبال اجرا و تبدیل کردن آنها به سرمایه هستیم. همچنین با توجه به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده از ظرفیت سرمایه های مردمی و خیرین برای اجرای طرح ها نیز در دستورکار ما قرار دارد تا بتوانیم وابستگی به توانمندی برسیم که روزی وابستگی به بودجه دولتی را قطع کنیم. به دلیل برخی مشکلات طی یک‌ سال و نیمی که‌ از مدیریت بنده می گذرد هنوز نتوانسته‌ایم بحث استخدام را حل کنیم؛ چراکه در این زمینه زیر چتر دولت قرار داریم.

دکتر مسلمی نائینی با تأکید بر موضوع مولدسازی دارایی ها در جهاددانشگاهی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت هایی که این نهاد دارد بحث مولدسازی در اولویت ما قرار دارد تا بتوانیم طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی ضمن اشاره به مقوله تقویت ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ها گفت: این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و طبق بیانات مقام‌ معظم رهبری به دنبال افزایش این ارتباط به صورت ویژه هستیم‌.

رییس جهاددانشگاهی بیان کرد: امروز از اعضای هیأت علمی و اساتید جوان دانشگاه‌ها در مراکز مطالعاتی جهاددانشگاهی بهره‌گیری می‌کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت و ارتباط به خوبی استفاده کنیم تا فرصت های مطالعاتی شان را در جهاد بگذرانند.

دکتر مسلمی نائینی تأکید کرد: تلاش داریم تا برنامه‌های تفریحی و سفرهای زیارتی برای بازنشستگان در نظر بگیریم و دفتری را به منظور ارتباط بیشتر بازنشستگان با جهاددانشگاهی و پیگیری مسائل آنان راه‌اندازی کنیم و در این راستا مشاور در امور بازنشستگان را مدنظر داریم.وی گفت: تمامی تلاشمان بر این است تا از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی به خوبی بهره‌گیری کنیم و سعی داریم تا حتی برنامه‌های صنعتی جهاددانشگاهی نیز پیوست فرهنگی ویژه داشته باشند.

رییس جهاددانشگاهی در پایان سخنانش از معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی و تمامی بخش‌هایی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند قدردانی کرد.
شایان ذکر است در این‌ مراسم، با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی و سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد «سامانه اعضاء جهاددانشگاهی» نیز رونمایی شد.


نظر شما :