۲ تیرماه؛ برگزاری نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور در اراک

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۴ کد : ۷۲۷۲۴ اخبار عمومی تاپ خبر
دومین نشست هم‌اندیشی و شبکه‌سازی فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان‌های غرب کشور با حضور روسای این واحدهای سازمانی به میزبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار می شود.
۲ تیرماه؛ برگزاری نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور در اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، افزود: به منظور شبکه‌سازی و گسترش همکاری های مشترک بین واحدها و سازمان ها در مناطق غرب کشور، استان‌های کشور به  9 منطقه تقسیم‌بندی شده است تا واحدهای سازمانی با تعاملات بیشتر بتوانند فرهنگ همکاری بین واحدها را تقویت نمایند و با ارتباطات نظام‌مند بتوانند از ظرفیت ها و تجارب یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف سازمانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه استان های مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان در منطقه غرب کشور قرار گرفته اند، افزود: در همین راستا دومین نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور به همراه معاونان پشتیبانی و پژوهشی روز شنبه، 2 تیرماه با هدف هم‌اندیشی شبکه‌سازی فعالیت‌ها و همکاری بین واحدهای سازمانی به میزبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار می شود.

مرادی اضافه کرد: اولین نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور سال گذشته در سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی منطقه غرب کشور


نظر شما :