رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکیدکرد:

راه‌اندازی دفتر استانداردسازی جهاددانشگاهی جهت کمک به صنایع/ورود این نهاد به آموزش‌های حوزه آزمایشگاهی

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۱ کد : ۷۲۷۳۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مرادی اظهارکرد: امید است راه اندازی دفتر استانداردسازی به حوزه محیط زیست کمک کند و این دفتر به عنوان یکی از دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی فعالیت کند تا هم به صنایع کمک شود و هم نقش پررنگی را در این عرصه در استان ایفا کنیم.
راه‌اندازی دفتر استانداردسازی جهاددانشگاهی جهت کمک به صنایع/ورود این نهاد به آموزش‌های حوزه آزمایشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در آیین افتتاح دفتر استانداردسازی در جهاددانشگاهی که با حضور مدیرکل استاندار استان برگزار شد، گفت: آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی به صورت جدی در این مجموعه دیده شده است. این آزمایشگاه در بخش های آب، خاک و هوا فعالیت می کند و مورد اعتماد بسیاری از سازمان هاست و تعاملات بسیار خوبی در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مواردی که از سال گذشته پیگیری و با تکیه بر ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه آموزش به آن ورود شد، ورود به آموزش‌های حوزه آزمایشگاهی بود و با توجه به اینکه آموزش، محور توسعه است، در این عرصه به سمت کیفی سازی و اشتغال محوری و مهارت محوری حرکت می کنیم. آموزش زمانی مفید واقع می شود که تبدیل به یادگیری شود و این یادگیری به تغییر رفتار منجر شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان به نقل از ایسنا، اظهارکرد: امید است راه‌اندازی دفتر استانداردسازی به حوزه محیط زیست کمک کند و این دفتر به‌عنوان یکی از دپارتمان های تخصصی جهاد دانشگاهی فعالیت کند تا هم به صنایع کمک شود و هم نقش پررنگی را در این عرصه در استان ایفا کنیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم دفتر استانداردسازی جهاددانشگاهی استان مرکزی با حضور مدیرکل استاندارد استان افتتاح و آغاز بکار کرد.


نظر شما :