پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران

۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۵ کد : ۷۳۲۶۷ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در پیام دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران


انتخاب جنابعالی را از سوی ملت متدین، سرافراز  و وظیفه‌شناس ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و یاری مردم عزیز کشورمان فصل جدیدی برای ساختن وطن عزیزمان آغاز شود.

حضور هوشمندانه مردم متعهد و میهن‌دوست در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مردم‌سالاری دینی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت و بی تردید پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار کشورمان هستند.

اکنون دوران رقابت‌ها به پایان رسیده است و همه باید با همدلی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، توان خود را در مسیر پیشرفت کشورمان در سال جهش تولید با مشارکت مردم، قرار داده و بدون تردید نهاد کم مؤونه، خلاق و پربازده جهاددانشگاهی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) از آن به‌عنوان یکی از ستون‌های علمی انقلاب اسلامی یاد می‌کنند، همچون گذشته به عنوان نهاد معین دولت‌های مستقر و با عزم جهادی جوانان مؤمن، عالم و انقلابی خود، برای اجرای سیاست‌های حوزه‌های علم و فناوری و فرهنگی دولت منتخب مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همه شهدای اسلام و انقلاب، یقین دارد که مردم و دلسوزان نظام که تلاش در مسیر ایران قوی را سرلوحه حرکت و اقدام خود قرار داده‌اند، همواره مشمول نصرت فراگیر الهی قرار خواهند گرفت.

و من الله التوفیق 
حسن مسلمی نائینی
رییس جهاددانشگاهی

 


نظر شما :