آغاز دوره آموزشی "مدیریت تعارض" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۷ کد : ۷۵۶۴۶ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان "مدیریت تعارض" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی با هدف پیشبرد اهداف سازمانی آغاز شد.
آغاز دوره آموزشی "مدیریت تعارض" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اشرف سلیمانی مدیر امور اداری جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان" مدیریت تعارض" ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان شامل 8 ساعت تئوری و 8 ساعت عملی در مجموع 16 ساعت با حضور جمعی از مدیران و مسوولان جهاددانشگاهی برگزار می شود.

وی سرفصل های این دوره شامل تعریف تعارض و سطوح مختلف آن، رابطه تعارض و کارآیی فردی و گروهی، سبک‌های رفتاری مواجهه با تعارض، روش‌های حل تعارض، روش‌های مدیریت تعارض، راهبردهای حل تعارض(نظریات کوانتومی جدید)، مهارت‌های مقابله با تعارض و استفاد از مطالعه موردی برای ایجاد پیوند میان تئوری و کاربرد(تفسیر کاربردی نظریات) عنوان کرد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه این دوره با هدف آشنایی بیشتر با مقوله مدیریت تعارض در جهت پیشبرد اهداف سازمانی برگزار می‌شود، افزود: دوره مذکور از اول مهرماه با تدریس نادره‌سادات نجفی ویژه مدیران جهاددانشگاهی استان آغاز شده است.

به گفته وی؛ حداقل نمره قابل قبول جهت صدور گواهی پایان‌ دوره 70 است و گواهی شرکت در دوره ضمن خدمت به منظور بهره‌مندی از مزایای آیین نامه آموزش و توانمندسازی اعضای جهاددانشگاهی صادر می‌شود.


نظر شما :