کریمی نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب:

جهاد دانشگاهی پیشرو در حل مشکلات کشور است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۷ کد : ۷۸۹۲ معاونت پژوهشی تاپ خبر
جهاد دانشگاهی به عنوان پیشرو در حل مشکلات کشور می باشد و ما انتظار داریم جهاد دانشگاهی در استان بیشتر از قبل فعال شود و شاهد دریافت پک کامل خدمات و فعالیت های آن در استان مرکزی باشیم.
جهاد دانشگاهی پیشرو در حل مشکلات کشور است

 

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز جمعه مورخ 27اردیبهشت  ماه 98 نشست مشترک کریمی نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست در ابتدا رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن معرفی پتانسیل و توانمندی های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی ،پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی به گزارشی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در جهاد دانشگاهی استان مرکزی پرداخت .

شهرجردی در ادامه افزود : جهاد دانشگاهی استان  آماده کمک و ارائه خدمات در زمینه های مختلف علمی ، آموزشی ، فرهنگی و درمانی و انجام کارهای بر زمین مانده در این عرصه ها می باشد.

در ادامه کریمی نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ، ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد : جهاد دانشگاهی به عنوان پیشرو در حل مشکلات کشور می باشد و ما انتظار داریم جهاد دانشگاهی در استان بیشتر از قبل فعال شود و شاهد دریافت پک کامل خدمات و فعالیت های آن در استان مرکزی باشیم.

کریمی افزود : با توجه به اینکه استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی در کشور می باشد ، لازم است جهاد دانشگاهی با ورود به این بخش ضمن بررسی نیازها و کمبود های آن ، به سمت دانش بنیان کردن صنعت گام بردارد.


نظر شما :