ویژه جهادگران جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

دوره ضمن خدمت "مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع" آغاز شد

۰۶ بهمن ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۷ کد : ۸۰۵۱۲ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
دوره ضمن خدمت "مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع" ویژه کارشناسان جهاددانشگاهی استان مرکزی با هدف توسعه شغلی و ارتقای دانش و مهارت کارکنان آغاز شد.
دوره ضمن خدمت "مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع" آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اشرف سلیمانی مدیر امور اداری جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: دوره ضمن خدمت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ویژه کارشناسان و غیرکارشناسان این نهاد با هدف افزایش دانش شرکت‌کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش، ارتقای مهارت‌های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع آغاز شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با تدریس استاد داریوش یوسفی به مدت 16 ساعت از سوم تا پانزدهم بهمن‌ماه ویژه کارشناسان و غیرکارشناسان(کمک کارشناس، متصدی، کارپرداز و...) در سالن جلسات مرکز درمان این واحد سازمانی برگزار می‌شود.

سلیمانی در ادامه سرفصل های این دوره آموزشی را شامل تعریف ارباب رجوع، تعریف مشتری‌مداری، تعریف تکریم و تکریم ارباب رجوع، جایگاه رضایت مشتری در سازمان، تحلیل خواسته‌های اساسی مشتریان، تفکر مشتری مدارانه، منافع مشتری مدارانه، اصل مشتری مداری، ویژگی‌های سازمان‌های مشتری‌مدار، ویژگی‌های مدیر مشتری‌مدار، ویژگی‌های کارکنان مشتری‌مدار و تحلیل سیستم اداری کشور و نقش مشتری‌مداری در ارائه خدمات عنوان کرد.

به گفته وی؛ گواهی پایان دوره منوط به حضور در کلیه کلاس‌ها و اخذ نمره قبولی در آزمون نهایی خواهد بود.


نظر شما :