کارگاه آموزشی روش های افزایش اعتماد به نفس و تحول فردی

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۵ کد : ۸۰۹۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
کارگاه آموزشی "روش های افزایش اعتماد به نفس و تحول فردی" در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.
کارگاه آموزشی روش های افزایش اعتماد به نفس و تحول فردی

به همت ستفا استان مرکزی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک دورهمی روش های افزایش اعتماد به نفس و تحول فردی، 31 اردیبهشت در این مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،محمدجواد زمانی دبیر مرکز حمایت از کسب و کارهای نوپای اتاق تعاون استان مرکزی در این کارگاه آموزشی که با حضور جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد با اشاره به اینکه در این برهه زمانی نیازمند تحول شخصی و سواد مالی جهت موفقیت هستیم، افزود: افراد موفق در زندگی خود هدفمند و هدف مدار هستند.

وی افزود: وقتی درک خوبی از نقاط قوت و ضعف‌، علائق‌ و  فرصت‌ هایی که در دسترس وجود دارد، پیدا کنیم، زمان آن است که از این اطلاعات استفاده کرده و بهترین فرصتی که باید به دنبالش برویم را انتخاب کنیم.

زمانی با بیان اینکه کار و تلاش رمز موفقیت است، اظهارکرد: موفقیت در هر کاری مرهون همت و تلاش ، پشتکار ، هدف و برنامه ریزی اصولی است.

دبیر مرکز حمایت از کسب و کارهای نوپای اتاق تعاون استان با اشاره به الگوگیری دانشجویان از کارآفرینان برتر کشور، خاطرنشان کرد: افرادی که دارای روحیه کارآفرینی و شجاعت هستند از فرصت‌های کارآفرینی به عنوان راهکاری برای حل مشکلات استفاده می کنند.


نظر شما :