بازدید امام جمعه شهر محلات از مرکز رشد

حجت الاسلام و المسلمین ربانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهر محلات ، از مرکز رشد شهرستان محلات بازدید و  از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
بازدید امام جمعه شهر محلات از مرکز رشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز چهارشنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با حضور در مرکز رشد ضمن بازدید از واحدهای فناور مستقر در مرکز و آشنایی با موضوعات و زمینه های فعالیتی این واحدها، از نزدیک در جریان نیازها و مشکلات آنها قرار گرفت.

در جریان این بازدید شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و معاونین ایشان نشست مشترکی با امام جمعه محلات برگزار و گزارشی از دستاوردها و برنامه های آتی مرکز رشد ارائه داد .

در ادامه این نشست رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در خصوص لزوم همکاری و مساعدت بیشتر مسئولین شهرستان محلات با جهاد دانشگاهی در راستای استفاده بهینه از توانمندی ها و پتانسیل این نهاد انقلابی در شهرستان محلات مطالبی عنوان کرد .

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین ربانی از آمادگی خود، جهت هر گونه مساعدت و همکاری به منظور همکاری با جهاد دانشگاهی به خصوص در زمینه توسعه امر اشتغال در شهرستان اعلام آمادگی کرد.


نظر شما :