به همت ایسنا منطقه مرکزی؛

آئین نکوداشت "پدر پیوند مغز استخوان ایران" در اراک برگزار می شود

۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۰ کد : ۱۲۷۲۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
آئین نکوداشت "پروفسور اردشیر قوام‌زاده" پدر پیوند مغز استخوان ایران به کوشش خبرگزاری ایسنا و جهاد دانشگاهی استان و با همکاری و مساعدت استانداری مرکزی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اراک، سازمان میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری اراک، صدا و سیما، بنیاد نخبگان استان، فرمانداری های تفرش، آشتیان و زرندیه و شرکت های تهران دارو و آواپزشک در اراک برگزار می‌شود.
آئین نکوداشت "پدر پیوند مغز استخوان ایران" در اراک برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، به نقل از ایسنا شعبه مرکزی ، پروفسور قوام‌زاده یکی از مفاخر استان مرکزی و کشور است که به جهت معرفی و راه‌اندازی رشته هماتولوژی و انکولوژی در رده‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی در کشور و راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان در دانشگاه علوم پزشکی تهران، تربیت بیش از 300 متخصص سرطان در سال های فعالیت خود و همچنین راه اندازی 19 مرکز پیوند در استان های مختلف کشور یکی از مفاخر پزشکی کشور محسوب می شود، دارای اصالت تفرشی است.

وی در سال 2012 عنوان محقق برتر سرطان جهان را از آن خود کرده است.

آئین نکوداشت این دانشمند بزرگ به کوشش خبرگزاری ایسنا و جهاد دانشگاهی استان و با همکاری و مساعدت استانداری مرکزی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اراک، سازمان میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری اراک، صدا و سیما، بنیاد نخبگان استان، فرمانداری های تفرش، آشتیان و زرندیه و شرکت های تهران دارو و آواپزشک  برگزار خواهد شد.

این برنامه، همچنین اولین برنامه از سلسله آئین های بزرگداشت مفاخر استان است که دفتر اجتماعی استانداری مرکزی درصدد برگزاری آنهاست.

این مراسم با حضور "پروفسور قوام‌زاده" و مسئولان استانی و کشوری از ساعت 8.30 تا 11.30 روز شنبه 18 آبانماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود.


نظر شما :