مراسم گرامی داشت روز دانشجو در مرکز جهاددانشگاهی اراک برگزار شد

۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۶ کد : ۱۳۹۷۹ معاونت آموزشی
به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو مراسم گرامی داشت این روز و تقدیر از دانشجویان برتر برگزار شد.
مراسم گرامی داشت روز دانشجو در مرکز جهاددانشگاهی اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، به همت امور دانشجویی - فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در روز دوشنبه 18 آذر 98 ، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو مراسم تقدیر از دانشجویان برتر برگزار شد.

وجیه اله پارسا سرپرست مرکز ضمن خیرمقدم به دانشجویان و مدعوین و تبریک فرارسیدن روز دانشجو عنوان کرد : موفقیت دانشجویان در چهارچوب های علمی ، آموزشی و فرهنگی در کنار تلاش های اساتید یک دانشگاه را برجسته و موفق می کند .

در ادامه این مراسم دکتر مشایخی  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن عرض تبریک به مناسبت روز دانشجو ، گفت دانشجو همیشه در عرصه های فرهنگی با طراوت و تازگی و انرژی مضاعف حضور داشته و دارد و در حال حاضر باید بیش از گذشته نقش خود را در صحنه های انقلاب ایفا نماید که این موضوع با تحصیل علم و دانش به بار می نشیند.

در ادامه این برنامه رضایی معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی نیز به مناسبت روز 16 آذر به دانشجویان و دیگر حاضرین تبریک گفت و افزود: یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی آموزش های مهارتی برای دانشجویان می باشد.

وی با شفاف سازی در خصوص آموزش های مهارتی گفت: آموزش های مهارتی در قالب برگزاری دوره هایی است که نیاز بازار کار بوده و متناسب با آن دوره ها آموزش های کاربردی و عملی برای دانشجویان برگزار شده که دانشجو بعد از تحصیل جذب بازار کار شود.

شایان ذکر است : در پایان این برنامه نیز از دانشجویان برتر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اهداء لوح  ، تقدیر بعمل آمد.

 


نظر شما :