انتصاب سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه

۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۴۰۲۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
طی حکمی از سوی مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی ، حمید رضا مراغی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی ساوه منصوب شد.
انتصاب سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، طی حکمی از سوی مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی ، حمید رضا مراغی به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی ساوه منصوب شد.

در حکم انتصاب وی آمده است:

 نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به موافقت رئیس محترم موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی طی نامه شماره 1734/ 34 / 98 / ص مورخ 20/ 9/ 98 به موجب این حکم به مدت شش ماه بصورت حضور تمام وقت و موثر در مرکز محل خدمت به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه منصوب می شوید.

انتظار دارد با تدبیر و همت جهادیتان و بهره مندی از همفکری و همکاری صمیمانه همکاران محترم به ویژه جهادگران پرتلاش حوزه آموزش علمی کاربردی و با استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی مرکز در جهت هدایت، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و رسیدگی شایسته به امور فرهنگی و رفاهی دانشجویان، برنامه ریزی و اهتمام ویژه مبذول دارید.

با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) توفیقات روز افزون جنابعالی را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف عالیه جهاد دانشگاهی، از خداوند متعال مسئلت می نمایم

 


نظر شما :