به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک

کارگاه آشنایی با خدمات متقابل حوزه و دانشگاه برگزار شد

۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۰۷:۳۱ کد : ۱۴۰۲۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارگاه آشنایی با خدمات متقابل حوزه و دانشگاه با هدف تولید علم و تکنولوژی، تربیت نیروهای متفکر و کارآمد و اسلامی کردن علوم به منظور سازندگی جامعه، تلاش در راستای نظریه پردازی الگوی نوین و توسعه دینی در نظام دانشگاه ، با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین مرکز و سخنرانی حاج آقا عزیزی کارشناس دینی مرکز برگزار شد.
کارگاه آشنایی با خدمات متقابل حوزه و دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به همت امور دانشجویی - فرهنگی مرکز ؛ روز پنجشنبه 14 آذر 98 ، اقدام به برگزاری کارگاه آشنایی با خدمات متقابل حوزه و دانشگاه نمود. 

عزیزی، سخنران این کارگاه گفت: حوزه و دانشگاه تقابل رویارویی با یکدیگر دارند و هر کدام مکمل دیگری می باشند که تلاش دشمنان دور کردن آنها از یکدیگر می باشد. 
وی در ادامه به نیاز حوزه و دانشگاه به یکدیگر اشاره نمود و افزود: حوزه منتشر کننده اخلاق معنویت است که اگر فعالیت های دانشگاه و دانشجویان نباشد زحمات حوزه بی نتیجه می ماند و همچنین دانشگاه نیز در کنار معرفت خداوند و علوم دینی شکل می گیرد، آنوقت است که ما می توانیم از دل دانشگاه ها شهید چمران – بابایی و تهرانی مقدم را به جامعه هدیه دهیم. 
ایشان در پایان با اشاره به آیه شریفه اقرا بسم ... که پیام آور علم آموزی انسان به همراه معرفت خداوند و آموزه های دینی می باشد سخن گفت و افزود: در کنار علوم دانشگاهی اگر از علوم مذهبی تبعیت نشود ساختار هسته ای که یکی از منابع طبیعی و از آیات خداوند بوده و امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های ملت های جهان می باشد، منجر به ساخت بمب اتم شده و ابزاری می گردد برای کشتار جمعی بشریت، که نه تنها استفاده مفیدی برای انسان ها از آن نمی شود بلکه مخرب زندگی و آسایش آنان نیز می باشد.  
 


نظر شما :