به همت مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی اراک :

دوره آموزشی سرمایه گذاری در بورس برگزار می گردد

۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۲ کد : ۱۴۷۷۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی روش های سرمایه گذاری و ارزیابی اوراق بهادار در جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار می گردد.
دوره آموزشی سرمایه گذاری در بورس برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، دوره آموزشی روش های سرمایه گذاری و ارزیابی اوراق بهادار در جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار می گردد.

سید فرشاد میرداودی سرپرست مرکز فوق تخصصی کوتاه مدت شماره 2 جهاد دانشگاهی اراک در ضمن بیان این مطلب افزود : بازار بورس یکی از پرسودترین بازارهای مالی است ، سرمایه­ گذاری در این بازار نیازمند آشنایی با مفاهیم و اصول مخصوص به خود است ، بورس یکی از بهترین بازار های مالی است به شرطی که با اصول و سازکار این بازار آشنا باشیم ، آشنایی با ریسک، نحوه سرمایه­ گذاری، محاسبه سود و بازده، شناخت شرکت­های بورسی و انتخاب بهترین شرکت برای سرمایه ­گذاری، تجزیه و تحلیل صحیح اطلاعات و از الزامات برای ورود به این بازار است.

میرداودی گفت: از این رو جهاد دانشگاهی استان مرکزی اقدام به برگزاری دوره­ های آموزشی بورس نموده است. کلاس­ های آموزشی بورس با هدف آشنایی سرمایه­ گذاران با بازار بورس و سرمایه برگزار می ­گردد.

وی افزود: این دوره آموزشی دوره آشنایی مناسب افرادی است که هیچ آشنایی با بازار بورس و سرمایه ندارند ولی قصد ورود به این بازار را دارند. این دوره به صورت تئوری و عملی برگزار می ­گردد و متقاضیان را برای ورود به بازار سرمایه آماده می­ کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 32230532- 32223123 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: آموزشی سرمایه گذاری در بورس آموزشی سرمایه گذاری در بورس در اراک


نظر شما :