مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵ کد : ۱۴۸۹۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دانشگاه اراک برگزار شد و نفرات برتر این دوره به مرحله کشوری معرفی شدند.
مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی امروز یکشنبه، در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از مسابقات برای اولین بار در استان مرکزی و برای چهارمین بار در سطح کشور برگزار می شود.

وی  از مشارکت همه دانشگاه های سطح استان مرکزی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و زیر نظر سازمان انتشارات این مجموعه برگزار می شود که شناخت استعدادهای برتر دانشجویی در این حوزه، تقویت مهارت های بیانی و افزایش سطح تبادلات دانشگاه ها و صنایع از اهداف اصلی این دوره از مسابقات است.

در پایان این دوره از مسابقات، فرزانه قریبی دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی و نرگس نعمتی دانشجوی دکتری شیمی آلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با نظر هیأت داوران به ترتیب حائز رتبه اول و دوم این دوره از مسابقات شدند و جواز حضور در مسابقات کشوری این دوره را کسب کردند.


نظر شما :