در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی عنوان شد:

تبیین اندیشه های امام (ره) در دانشگاه ها آینده نظام را بیمه می کند

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰ کد : ۱۵۸۸۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
آیت الله دری نجف آبادی گفت: تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها و بین جامعه دانشگاهی آینده نظام را بیمه می کند.
تبیین اندیشه های امام (ره) در دانشگاه ها آینده نظام را بیمه می کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، «آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی»، در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی، ضمن تقدیر از فعالیت های این مرکز علمی گفت: ما در دهه پنجم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی قرار داریم و نیازمند تبیین بیش از پیش اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه و بین نسل جوان هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دانشگاه ها نقش موثری در این راستا دارند، افزود: تبیین اندیشه های امام راحل(ره) در بین نسا جوان و نوجوان جامعه اسلامی این انقلاب را بیمه می کند.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: امام خمینی مردی از سرزمین آفتاب بود که با تلاش گسترده و صادقانه گام در مسیر ارزش ها گذاشت و ملت ایران را از چنگال ستمگران نجات داد و تاریخ را دگرگون کرد.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه راه و حرکت امام الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان شد، افزود: تشریح و تبیین سیره و منش این بزرگ مرد تاریخ به عنوان چراغ راه در دانشگاه ها ضروری است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امام خمینی را بنیانگذار اندیشه‌ای ناب در عصر حاضر دانست و بیان کرد: این اندیشه و تفکر انقلابی و مترقی باید الگویی برای جوانان در دهه پنجم انقلاب باشد.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش به آثار و اندیشه‌های امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: این آثار گنجینه ارزشمندی است که باید برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بیان شود.


نظر شما :