به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

کتاب بیولوژی نوین دهم رونمایی شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۶:۲۶ کد : ۱۵۹۸۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
کتاب بیولوژی نوین دهم به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی رونمایی شد.
کتاب بیولوژی نوین دهم رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در آیین رونمایی از کتاب "بیولوژی نوین دهم" که توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده با اشاره به فعالیت های فرهنگی مجموعه جهاد دانشگاهی بیان کرد: این نهاد انقلابی که کار خود را از سال ۱۳۵۹ در کشور آغاز کرد در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فناوری، اشتغال و فرهنگی فعالیت دارد.

مسعود شهرجردی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی سعی دارد فعالیت های خود را بر مبنای استفاده از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی و توانمند پیش ببرد که خوشبختانه در این راستا دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: در استان مرکزی اولین مرکز درمان ناباروری توسط این نهاد انقلابی راه اندازی شد که در واقع غرب کشور را پوشش می دهد.

وی افزود: در کنار مباحث درمانی، فعالیت‌های فرهنگی و رسانه ای در قالب خبرگزاری ایسنا و ایکنا دنبال می شود و نگاه این مجموعه نگاهی دانش‌بنیان و فناورانه است.

در این مراسم حجت الاسلام ملاعلی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اراک نیز با بیان اینکه گسترش زاویه های علم نقاط روشنی را در زندگی ایجاد می کند، گفت: دانشگاه پیام نور سعی دارد در کنار دانشجویان چتر حمایتی باشد تا استعدادهای شکوفا شود و ظهور و بروز یافته های علمی و پژوهشی رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، کتاب بیولوژی نوین دهم نوشته محمد مهدی رحیمی نسب و متین عارفی فرد در رشته زیست شناسی ویژه معلمان، آموزش ضمن خدمت و دانش‌آموزان کنکوری طی یک سال و در ۴۶۰ صفحه تالیف شده است.


نظر شما :