به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی

کارگاه مجازی مهارتهای قبل از ازدواج برگزار گردید

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۰ کد : ۲۰۷۵۹ معاونت فرهنگی
همزمان با گرامیداشت هفته ازدواج، کارگاه مجازی مهارت های قبل از ازدواج با حضور استاد خان آبادی کارشناس مسائل خانواده و ازدواج و به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار گردید.
کارگاه مجازی مهارتهای قبل از ازدواج برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در این کارگاه که بصورت live اینستاگرام برگزار شد، خان آبادی کارشناس مسائل خانواده و ازدواج گفت: برای داشتن یک ازدواج موفق، دختران و پسران نیازمند یادگیری مهارت هایی هستند که با هم بودن شان را ساده تر، عاشقانه تر و سازگارانه تر می کند. خان آبادی، کارشناس و مشاور خانواده در زمینه یادگیری این مهارت ها نکاتی را مطرح می کند.
وی در ادامه گفت: قبل از ازدواج برای انتخاب درست،  مقایسه بلامانع است ولی بعد از ازدواج به هیچ عنوان بحث مقایسه نباید صورت بگیرد که یکی از مسائل اختلاف زوجین بحث مقایسه می باشد.

ایشان در ادامه افزود: نکاتی که در جلسه خواستگاری بیان می شود، نباید طوری باشد که ذهنیت طرفین را نسبت به مسائل اخلاقی تحت الشعاع قرار دهد زیرا این مسائل در بلند مدت مشکلاتی در زمینه زندگی مشترک بوجود می آورد.

خان آبادی در پایان خاطرنشان کرد یکی از مسائلی که باعث استحکام بنای خانواده می شود مسئله گذشت هست که اگر زوجین نسبت به مسائل مختلف گذشت داشته باشند اکثر مشکلات حل خواهد شد.

این کارگاه مجازی روز یکشنبه 5 مرداد ماه99از ساعت 11  برگزار گردید.


نظر شما :