در جلسه هماهنگی کانون های سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی مطرح شد؛

توسعه فعالیت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دانشگاههای استان با تشکیل شبکه های دانشجویی

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹ کد : ۲۱۶۶۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
جلسه هماهنگی کانون های سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید.
توسعه فعالیت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دانشگاههای استان با تشکیل شبکه های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در ابتدای جلسه دارابی مسئول سازمان دانشجویان واحد گزارشی از اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون ارائه دادند. در ادامه مجتبی غلامی معاون فرهنگی واحد ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های سازمان دانشجویان گفت: سازمان دانشجویان یکی از سازمان های وابسته به معاونت فرهنگی می باشد که با پیگیری های مجدانه فعالیت ها و اقدامات شایسته ای در سطح استان و حتی کشور برگزار گردیده است.

شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه این نشست گفت: سازمان دانشجویان به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در زمینه های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی، و فوق بنامه و در جهت تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر تاکید بر تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه ها تاسیس گردیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از تاسیس سازمان دانشجویان، ایجاد زمینه  برای کشف ، شکوفایی، و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی و فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان می باشد. بنابراین هدف، سازمان دانشجویان واحد استان مرکزی زمینه هایی را برای رشد و تعالی دانشجویان در استان فراهم کرده است.

شهرجردی گفت: اولین اقدام در سازمان دانشجویان تشکیل شبکه دانشجویی می باشد که با قوت در سراسر استان بتوان فعالیت های شایسته ای انجام داد.

در ادامه جلسه مسئولین کانون های سازمان دانشجویان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات توسعه فعالیتها در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط کرونا و نحوه ایجاد شبکه های دانشجویی در سطح دانشگاههای استان پرداختند.


نظر شما :