به همت جهاددانشگاهی استان انجام می شود:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای در استان مرکزی

۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۳ کد : ۲۴۷۳۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در این استان خبر داد.
برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد انشگاهی استان مرکزی ، مجتبی غلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای یا MT3، بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌ کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

وی افزود: این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود. در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵ به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل در سال های ۱۳۹۶، ۹۷ و ۹۸ ادامه یافت و امسال پنجمین دوره آن برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: سال 1398 برای اولین بار این مسابقات در استان مرکزی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد و امسال نیز برای دومین سال، این مسابقات در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

غلامی در ادامه گفت: دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی 96-95 تا پایان مهرماه سال ۱۳۹۹ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه ۹۹ به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه های مقطع کارشناسی به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی افزود: زمان ارائه برای هر شرکت‌کننده صرفا ۳ دقیقه خواهد بود و به ازای زمان اضافی تا ۱۰ ثانیه ۲ امتیاز از مجموع امتیاز شرکت‌کننده کسر می‌شود و در صورت اضافه شدن بیش از ۱۰ ثانیه، شرکت‌کننده از مسابقه حذف می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در آذر ماه 1399 برگزار خواهد شد.


نظر شما :