استاندار مرکزی: به ایسنا علاقمندم/این خبرگزاری ظرفیتی برای کمک به مجموعه استان است

۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۶ کد : ۲۵۴۳۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
استاندار مرکزی گفت: خبرگزاری ایسنا ظرفیتی برای کمک به مجموعه استان است .
استاندار مرکزی: به ایسنا علاقمندم/این خبرگزاری ظرفیتی برای کمک به مجموعه استان است

سیدعلی آقازاده به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عملکرد و نحوه فعالیت خبری خبرگزاری ایسنا با گذشت ۲۱ سال از تاسیس آن نشانگر آن است که فارغ از هرگونه خط و ربط سیاسی عمدتا به رسالت و وظیفه رسانه‌ای و خبری خود پرداخته و در راستای انعکاس مطالبات مردمی و انتشار اخبار دغدغه‌مند بوده و بسیار موفق عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این خبرگزاری بدون هیچ وابستگی سیاسی، دغدغه انعکاس مطالبات مردمی را دارد، بیان کرد: خبرگزاری ایسنا در طول دو دهه گذشته به گونه‌ای رفتار و فعالیت کرده است که الگویی برای سایر رسانه‌هاست و باید در ادامه فعالیت خود این رویه را ادامه دهد. به شخصه به خبرگزاری ایسنا علاقه مند هستم و همواره اخبار این رسانه را دنبال می‌کنم.

استاندار مرکزی به تمامی خبرگزاری‌ها توصیه کرد با وجود برخورداری از تفکرات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خاص خود در تهیه و انعکاس خبر، رویه‌ای که خبرگزاری ایسنا در پیش گرفته را دنبال کرده و مانند ایسنا عمل کنند.

وی به ظرفیت بالای خبری و رسانه‌ای خبرگزاری ایسنای استان مرکزی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جامعه اشاره کرد و از این خبرگزاری به عنوان ظرفیتی برای یاری رساندن به مجموعه استان مرکزی یاد کرد و  گفت: خبرگزاری ایسنا در کنار سایر خبرگزاری‌های استان باید با حداکثر ظرفیت و توان خود در جهت انعکاس مشکلات مردم و دستاوردهای نظام اسلامی و دولت تلاش کند.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ‌تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که امتیاز آن در تاریخ ۱۳۷۸/۴/۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجویان ایران با بهره‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نوآوری جوانان دانشجو در ۱۳ آبان ۱۳۷۸ با اظهار لطف مقام معظم رهبری خطاب به ایسنا که فرمودند: "اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید."با هدف اطلاع رسانی صحیح، بهنگام و همه جانبه به صورت آزمایشی و در ۱۶ آذر همان سال مصادف با روز دانشجو به صورت رسمی به عرصه اطلاع‌رسانی گام نهاد.

رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تاسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم بوده است.


نظر شما :