۶۰ عنوان کتاب از سوی جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید

۰۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۶۱۸۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: ۶۰ عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی، علمی، تاریخی و مذهبی در ۹ ماه امسال از سوی انتشارات این سازمان به چاپ رسید.
۶۰ عنوان کتاب از سوی جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، « مسعود شهرجردی » روز سه‌شنبه در حاشیه آیین رونمایی از کتاب« خمین در گذر زمان» در شهرداری خمین  گفت:۶۰ عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی، علمی، تاریخی و مذهبی در ۹ ماه امسال از سوی انتشارات این سازمان به چاپ رسید.
وی با اشاره به اینکه آیین رونمایی از کتاب در هر ماه در دستور کار جهاد دانشگاهی استان مرکزی است، ادامه داد: کتاب مولفان در دستگاهی که فعالیت می کنند، رونمایی می‌شود.
شهردار خمین نیز در این آیین گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اجرایی، شهرداری خمین شورای پژوهش به عنوان اتاق فکر شهری و پیشرو در نهضت نرم‌افزاری و مغزافزاری به منظور بهره‌گیری از نقطه نظرات مدیران و کارشناسان شهرداری و اساتید حوزوی و دانشگاهی آغاز به کار کرده است.
« ابوالفضل مرتضیان » ادامه داد: کارگروه تخصصی عمران و شهرسازی، کارگروه تخصصی نظارت و سلامت اداری، کارگروه تخصصی مدیریت شهری و ترافیک، کارگروه تخصصی برنامه پنج ساله شهرداری، کارگروه تخصصی روابط عمومی و مناسبت‌ها، کارگروه تخصصی آموزش و رفاه کارکنان و کارگروه تخصصی زیباسازی و فضای سبز در این شورا فعالیت می‌کنند.
وی افزود: هشت شورای پژوهش امسال در خمین برگزار و ۲۳ مصوبه تصویب شده که هفت مصوبه آن اجرا شده و باقی مصوبات به علت زمان‌دار بودنشان در حال پیگیری و اجرا هستند.
«خمین در گذر زمان» عنوان کتابی است که به قلم «مهدی عباسی» و «علی مهبد» نگارش شده و ویژگی‌های شهری خمین را تشریح می‌کند.


نظر شما :