انتخاب مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به عنوان رتبه برگزیده جشنواره حرکت

۰۹ آبان ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۶ کد : ۲۸۸۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از کسب رتبه برگزیده ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت توسط این مرکز آموزشی خبر داد.
انتخاب مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به عنوان رتبه برگزیده جشنواره حرکت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، علی حقدادی  معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  اراک در گفت و گو با روابط عمومی از کسب رتبه برگزیده ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت توسط این مرکز آموزشی خبر داد.

 حقدادی با اشاره به اینکه جشنواره حرکت زمینه‌ساز جذب و مشارکت دانشجویان و شناسایی استعدادهایی دانشجویی در انجمن‌های علمی است، اظهار کرد: انجمن‌های علمی محیطی برای تبادل تجربیات و ایجاد انگیزه دانشجویی به منظور آماده سازی آنها برای ایجاد ارتباط با جامعه و صنعت خواهد بود.

وی در ادامه ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان، افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و تشویق آنان به فعالیت متناسب با نیازهای کشور را از جمله اهداف مهم جشنواره حرکت عنوان کرد.
معاون آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک خاطرنشان کرد: این مرکز در بخش انجمن علمی برتر انجمن های علمی  مدیریت و خدمات اجتماعی و  صنعت، همچنین در بخش فعالیت علمی خلاقانه با ارائه طرح بوم گردی استان مرکزی و در بخش محتوای دیجیتال با طرح انیمیشن اگرو ماشین در  ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت عناوین برتر را کسب نمود


نظر شما :