افزایش ۹۰ درصدی پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰ کد : ۳۰۲۶۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از افزایش ۹۰ درصدی جذب و پذیرش دانشجو در سال گذشته با توجه به شرایط کرونا در این مرکز آموزشی خبرداد.
افزایش ۹۰ درصدی پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه الله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به مجازی بودن سومین ترم تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و از افزایش 90 درصدی جذب و پذیرش دانشجو با توجه به شرایط کرونا در این مرکز آموزشی خبرداد و گفت: از زمان آموزش الکترونیکی دانشجویان، مشکل زیرساخت و عدم آشنایی اساتید با نرم‌ افزارها وجود ندارد و کلاس ‌های آموزشی به قوت در حال برگزاری است.


وی اضافه کرد: هر زمان شرایط برگزاری آموزش های حضوری فراهم شود، این نوع آموزش ها در دستور کار قرار خواهد گرفت؛ چراکه تاثیرگذاری این نوع آموزش بسیار موثرتر خواهد بود.


پارسا در ادامه رشته های مقطع کارشناسی این مرکز آموزشی را مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری معماری گرایش طراحی و نوسازی بافت های فرسوده، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی-برنامه ریزی فرهنگی، کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی و کارشناسی حرفه ای روابط عمومی-الکترونیک بیان کرد.


رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، رشته های مقطع کاردانی را شامل کاردانی حرفه ای امور فرهنگی، هنرهای تجسمی-گرافیک، روابط عمومی، مدیریت کسب وکار، کاردانی فنی شهرسازی، کاردانی فنی معماری-معماری شهری و کاردانی فنی فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه های گسترده عنوان کرد.


پارسا با اشاره به اینکه رشته های کاردانی و کارشناسی روابط عمومی و کاردانی تربیت مربی پیش دبستانی و کاردانی گرافیک از سال تحصیلی گذشته به رشته های فوق اضافه شده است، استقبال از ثبت و پذیرش متقاضیان در رشته های مدیریت تجاری سازی و مدیریت کسب و کار را مثبت ارزیابی کرد.


 این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه هر ترم تحصیلی حدود 200 دانشجو از این مرکز آموزشی فارغ التحصیل می شوند، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات وام دانشجویی و تقسیط شهریه، عدم ارائه مدرک پیش دانشگاهی در هنگام پذیرش و ... را از جمله مزایای جذب و پذیرش دانشجو در این مرکز آموزشی بیان کرد.


نظر شما :