مدیر اجرایی طرح ملی تسهیلگری جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد:

طرح ملی تسهیلگری؛ حلقه مفقوده توسعه پایدار مناطق حاشیه نشین و محروم

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۲ کد : ۳۰۳۸۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر اجرایی طرح ملی تسهیلگری جهاددانشگاهی استان مرکزی فعالیت دفاتر تسهیلگری را حلقه مفقوده توسعه مناطق حاشین نشین و کم بهره عنوان کرد و افزود: با مشارکت و تعامل مردم و دستگاه های اجرایی، فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا خواهد کرد.
طرح ملی تسهیلگری؛ حلقه مفقوده توسعه پایدار مناطق حاشیه نشین و محروم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن سعیدی مدیر اجرایی طرح ملی تسهیلگری جهاددانشگاهی استان مرکزی فعالیت دفاتر تسهیلگری را تعامل و مساعدت دستگاه های اجرایی جهت رفع آسیب و ناهنجاری های مناطق حاشین نشین عنوان کرد.

وی افزود: در همین راستا و از زمان آغاز این طرح، اقدامات موثری در استان و در شهرهای اراک و ساوه که دفاتر تسهیلگری در آنها ایجاد شده، صورت گرفته است.

سعیدی اضافه کرد: طرح ملی تسهیلگری پس از تاکید مقام معظم رهبری با هدف ارتقای وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مناطق حاشیه ای در استان مرکزی در حال اجراست.

وی ایجاد و فعالیت دفاتر تسهیلگری را حلقه مفقوده توسعه مناطق حاشین نشین و کم بهره عنوان کرد و افزود: با مشارکت و تعامل مردم و دستگاه های اجرایی، فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیر اجرایی طرح ملی تسهیلگری جهاددانشگاهی استان در پایان ابرازامیداوری کرد؛ با انجام برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلف شاهد خدمت رسانی به مردم مناطق حاشین نشین باشیم.


نظر شما :